Bandeja de entrada universal

View and answer Tickets from LiveAgent’s Universal inbox. It’s like a smarter version of your email inbox. Emails, Chats, Calls, Facebook & Twitter tickets, Forum postsSuggestions… It’s all there, accessible and manageable from one place.

Correo electrónico

Never worry about missing out on an e-mail from your customer again. Every e-mail is automatically made into a Ticket that is assigned to the correct Department, and lastly to the support Agent.

Bandeja de entrada universal

Add multiple e-mail addresses, set routing, and filtering Rules to streamline your support process. Experience e-mail support done right!

Bandeja de entrada universal
Bandeja de entrada universal
Email a ticket

Las reglas de tiempo son reglas especiales que no se “activan a con disparadores”, sino que son condicionales con el tiempo. Las reglas de tiempo se ejecutan en segundo plano en intervalos (normalmente cada minuto) y comprueban si se cumplen las condiciones. Si el resultado es positivo, se ejecuta la regla.

Las reglas de tiempo se utilizan con mayor frecuencia para limpiar tareas, enviar recordatorios de correo electrónico, resolver tickets que no han tenido actividad en un tiempo, agregar etiquetas, etc.

Chat en Vivo

Aumenta tus ventas añadiendo un botón de chat en tu sitio web. Estarás allí para sus clientes cuando tengan una pregunta para ti.

LiveAgent chat software allows you to see what your customers type even before they send the message, allows you to send Attachments, see where your visitors are from, transfer chats to other agents, and much more. 

Bandeja de entrada universal
Ejemplos de botones de chat

Teléfono

Talk to your customers over Phone or PC to PC Calls. No need to buy phones for your agents, you can receive calls directly to your computer. Live Agent uses Twilio for its voice call integration.

Simultáneamente chatea con tus clientes, ya no hay necesidad de deletrear nada por teléfono. Tus conversaciones y chats se mantendrán en un solo ticket. Crea esquemas de enrutamiento de llamadas automatizados con un número ilimitado de agentes y departamentos de soporte.

Bandeja de entrada universal
Llamada PC to PC

Facebook

Archive your Facebook communication in Tickets. Categorize and search your Facebook posts and comments made by your customers. Surprise your customers with lightning-speed customer service on social media. Ticket responses are automatically posted to Facebook in real time.

Gestiona un número ilimitado de perfiles y páginas. Define el acceso a tus páginas de Facebook a través de LiveAgent y restringe a tus agentes de la administración de la página en Facebook.

Bandeja de entrada universal
Ticket Facebook

Twitter

Monitor tweets matching your filters and turn them into tickets. Let your agents answer or retweet them directly from your help desk. Backup your Twitter communication in tickets. Easily categorize, add Tags, and search all tweets related to your company. Manage access to your Twitter accounts, restrict your employees from changing your Twitter account settings.

Bandeja de entrada universal
Ticket Twitter

Comentarios y sugerencias

Anima a los clientes a enviarte nuevas ideas y comentarios para el desarrollo futuro. Discute cada idea con tus clientes en un foro de comentarios fácil de usar. ¿Sabes cuáles son las características más importantes para tus clientes? ¡Que voten!

Comunique Comunica claramente el progreso de la implementación con tus clientes.

Bandeja de entrada universal
Sugestiones

Formularios de contacto

Contact forms will automatically transform every message into a Ticket that your Agents can solve right away! Use a predefined form or create your own and collect additional data about your customers.

Bandeja de entrada universal
Ejemplo de lista de contactos

Nuestro sitio web usa cookies. Al continuar asumimos que da permiso para desplegar cookies como está detallado en nuestra política de privacidad y cookies.